Song: Heart of the City Aint No Love
Artist:  JAY-Z
Year: 2001
Viewed: 38 - Published at: 5 years ago

[Verse 1: JAY-Z]
First the Fat Boys break up, now every day I wake up
Somebody got a problem with Hov
What's up? Y'all niggas all fed up 'cause I got a little cheddar
And my record's movin' out the store?
Young fucks spittin' at me, young rappers gettin' at me
My nigga Big predicted this shit exactly
"Mo' Money, Mo' Problems," gotta move carefully
'Cause faggots hate when you gettin' money like athletes
Youngins ice-grillin' me, oh, you not feelin' me?
Fine, it cost you nothin', pay me no mind
Look, I'm on my grind, cousin, ain't got time for frontin'
Sensitive thugs, y'all all need hugs
Damn, little mans, I'm just tryna do me
If the record's two mil', I'm just tryna move three
Get a couple chicks, get 'em to try to do E
Hopefully they'll ménage before I reach my garage
I don't want much, fuck, I drove every car
Some nice cooked food, some nice clean drawers
Bird-ass niggas, I don't mean to ruffle y'all
I know you waitin' in the wing, but I'm doin' my thing
Where's the love?
[Chorus: Bobby Bland & JAY-Z]
Ain't no love in the heart of the city
I said where's the love?
Ain't no love in the heart of town (Yeah)

[Verse 2: JAY-Z]
And then the Fugees gon' break up, now every day I wake up
Somebody got somethin' to say
What's all the fuckin' fussin' for?
Because I'm grubbin' more?
And I pack heat like I'm the oven door?
Niggas pray and pray on my downfall
But every time I hit the ground, I bounce up like roundball
Now, I don't wanna have to kill soundboys
Don't wanna have to cock back the four-pound bar
Look, scrapper, I got nephews to look after
I'm not lookin' at you dudes, I'm lookin' past ya
I thought I told you characters I'm not a rapper
Can I live?
I told you '96 that I came to take this shit and I did
Handle my biz, I scramble like Randall with his
Cunningham, but the only thing runnin' is numbers, fam
Jigga held you down six summers, damn, where's the love?

[Chorus: Bobby Bland & JAY-Z]
Ain't no love in the heart of the city
Niggas, where's the love?
Ain't no love in the heart of town (Holla at me)
Ain't no love (Take 'em to church), in the heart of the city
Uh, uh, uh, uh, my nigga, where is the love?
Ain't no love in the heart of town (Fuck)
[Verse 3: JAY-Z]
Then Richard Pryor go and burn up
And Ike and Tina Turner break up
Then I wake up to more bullshit
You knew me before records, you never disrespected me
Now that I'm successful, you'll pull this shit
Nigga, I'll step on your porch, step to your boss
Let's end the speculation, I'm talkin' to all of y'all
Males shouldn't be jealous, that's a female trait
What, you mad 'cause you push dimes and he sell weight?
Y'all don't know my expenses, I gotta buy bigger plates
Haha, and more baggies, why you all aggy?
Nigga, respect the game, that should be it
What you eat don't make me shit
Where's the love?
Where's the love?

[Chorus: Bobby Bland]
Ain't no love in the heart of the city
Ain't no love in the heart of town
Ain't no love in the heart of the city
Ain't no love in the heart of town
Ain't no love in the heart of the city
Ain't no love in the heart of town
Ain't no love

( JAY-Z )
www.ChordsAZ.com

TAGS :